advertise

۷ روز ضمانت بازگشت

رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای اصلی مادیکا آی‌تی بوده، تا هر سفارشی در شرایط مطلوب، مورد تایید و انتظار مشتری ارسال گردد. با این وجود ممکن است مشتری بنا به دلایلی محصول خریداری شده را مرجوع یا تعویض نماید که در این صورت مفاد زیر به عنوان شرایط قانونی حاکم بر خرید اینترنتی، معتبر و مورد توافق طرفین خواهد بود:

۱- مشتری می تواند ظرف مدت هفت روز کاری اقدام به انصراف خود از خرید نماید مشروط به اینکه:
* کالای خریداری شده باز نشده و پلمپ باشد.
* هزینه باز پس فرستادن کالا بر عهده خریدار می‌باشد.
* نظر به انتخاب روش تحویل کالا توسط مشتری، زمان آغاز مدت هفت روز کاری انصراف از خرید طبق تاریخ تحویل کالا توسط شرکت به کالا رسان مناط اعتبار می‌باشد.
* انصراف از خریدار، در مواردی که شرایط خاصی بر نوع کالا و خدمات حاکم است و عبارت «تماس قبل از خرید روی آن درج شده» اجرا نخواهد شد.

۲- چناچه کالای خریداری شده توسط مشتری با کالای ارسال شده توسط شرکت از نظر(جنس، برند، رنگ) متفاوت باشد مشتری باید حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا از کالا رسان، کالا را باتوجه به شرایط ذیل به شرکت عودت نماید:
* هزینه عودت کالا بر عهده شرکت خواهد بود.
*زمان محاسبه عودت کالا در فرض فوق از سوی مشتری تاریخ مندرج در قبض تحویل کالا به کالا رسان خواهد بود.

۳- چنانچه کالای خریداری شده مشمول بندهای فوق نبوده و پس از باز شدن کالا از بسته بندی دارای عیوب فنی باشد به طوری که اگر کالای خریداری شده دارای یکی از شرایط ذیل باشد:
* گارانتی دار (به غیر از گارانتی مادیکا آی‌تی): خریدار موظف است کالای مزبور را برای شرکت گارانتی کننده ارسال نماید لذا شرکت هیچ گونه مسئولیتی را در ارتباط با عیوب فنی محصولات با گارانتی به غیر از گارانتی مقداد آی‌تی ندارد.
* گارانتی مقداد آی‌تی: مشترک موظف است ظرف مدت ۲۴ ساعت از تاریخ مندرج در قبض تحویل کالا به کالا رسان، کالای مزبور را به شرکت عودت نماید تا کارشناسان شرکت علت را بررسی نموده و متعاقبا نتیجه را به خریدار اعلام نمایند.
* فاقد گارانتی: شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال عیوب فنی ندارد.
* کلیه کالاها و دستگاههایی که نیاز به تست داشته(کالاهایی که عبارت " ۷ روز مهلت تست" در صفحه کالا، به هنگام خرید از سایت درج شده باشد.)، تا هفت روز از تاریخ تحویل دارای فرصت تست می باشند و هرگونه نقص فنی در دستگاهها شامل سرویس تعویض می‌باشد، و ایراد مطروحه توسط مشتری، از طریق کارشناسان خدمات پس از فروش مقدادآی‌تی کنترل و بررسی و در صورت تایید وجود نقص فنی، به انتخاب مشتری یا کالای مشابه مجددا ارسال و یا وجه پرداختی مسترد خواهد شد.

۴- خریدار مکلف است بلافاصله حین در یافت کالا از کالارسان و در مقابل وی اقدام به بازگشایی کالای خریداری شده از بسته یا پاکت و غیره نماید. چنانچه کالای خریداری شده دارای عیوب ظاهری مانند (شکستگی، ترک خوردگی، زدگی وغیره) باشد از تحویل کالا اجتناب نموده و در غیر اینصورت تحویل کالا توسط کالا رسان به خریدار به منزله تایید صحت و سلامت فیزیکی کالا بوده و شرکت ادعای بعدی خریدار در این خصوص را نمی‌پذیرد.

۵-چنانچه کالای خریداری شده توسط مشتری به دلیل عدم موجودی کالا قابل تحویل نباشد، شرکت مکلف است وجه دریافتی را ظرف مدت ۷۲ ساعت کاری به خریدار عودت نماید. عودت وجه منوط به اعلام شماره حساب بانکی از طریق محل مشخص شده در پروفایل کاربری و ثبت درخواست در قسمت تماس با ما (درخواست لغو سفارش و استرداد وجه) توسط خریدار است. در صورت تاخیر در اعلام حساب بانکی هیچ مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.


راهنمای خرید

۱.ابتدا در سایت مادیکا آی تی ثبت نام نمایید تا مشخصات دقیق شما یک بار برای همیشه در سایت ثبت شود.
۲.برای پیدا کردن کالای مورد نظرتان در سایت، می‌توانید از فهرست دسته‌بندی شده یا نوار جستجو استفاده کنید. کالای مورد نظر خود را پیدا کرده، روی آن کلیک کنید و وارد صفحه محصول شوید.
۳.در صفحه محصول امکان مشاهده تمام جزئیات و مشخصات فنی مرتبط با آن محصول را دارید.
۴.با زدن دکمه «افزودن به سبد خرید» می‌توانید کالای مورد نظرتان را به سبد خرید خود اضافه کنید.
۵.در صفحه سبد خرید می‌توانید لیست کالاهای انتخابی را ببینید و تعداد آنها را تعیین کنید.
۶.با کلیک روی دکمه ادامه ثبت سفارش وارد صفحه مشخصات سفارش می‌شوید که شامل موارد زیر است.
۷.مشخصات گیرنده: در این بخش می‌توانید مشخصات و آدرس گیرنده کالا را وارد کنید. با انتخاب گزینه «تمایل به خرید حقوقی دارم» خرید شما به صورت حقوقی محاصبه شده و تا ۹٪ مالیات بر رازش افزوده به مبلغ فاکتور شما اضافه می‌شود.
۸.با زدن دکمه «ادامه و بازبینی سفارش» وارد صفحه پیش فاکتور می‌شوید که امکان چاپ پیش فاکتور را دارید و در نهایت با تأیید موارد موجود، وارد درگاه پرداخت می‌شوید.


شرایط کلی در بازگشت کالا

از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش مادیکا آی‌تی، جداً خودداری کنید.
برای بازگشت، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود.
حتما قبل از تحویل کالا به ارسال کننده از ۶ جهت در پس زمینه سفید از محصول و بسته بندی تصویر برداری کرده و نزد خود نگه دارید تا در صورت نیاز برای کارشناسان این مجموعه ارسال نمایید
اگر کالا به علت مغایرت یا خرابی با روش های پست یا تیپاکس ارسال ‌شود می‌بایست حتما فرم درخواست بیمه توسط ارسال کننده تکمیل شود. در غیر اینصورت جهت ارسال کالا به دلایلی مثل انصراف از خرید و استفاده از مهلت تست ۷ روزه قویا توصیه می‌گردد، کالا بصورت بیمه دار ارسال شود چرا که ملاک کارشناسان مادیکا آی‌تی تحویل سالم کالا از مامور ارسال است.
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید).
از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.
اگر ساکن قزوین هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با مادیکاآی‌تی تماس بگیرید.
از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال کنید.
بسته خود را به آدرس: قزوین، خیابان خیام شمالی ، بالاتر از هایدا ، موبایل مادیکا ارسال کنید.
پس از دریافت و پذیرش کالا توسط مادیکا آی‌تی، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر یک هفته زمان خواهد برد.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
خواهشمند است قبل از درخواست مرجوع، تعمیر و یا تعویض، حتما تمامی شرایط و الزامات به دقت مطالعه گردد.


ارسال سریع کالا

شرایط ارسال
ما اطمینان خاطر داریم که شما حساسیت خاصی برای نحوه ارسال و شرایط تحویل کالای خود دارید لذا این حساسیت را نیز ما در روش ارسال خود اعمال می کنیم. مجموعه مقداد بوسیله اتوماسیون بسیار پیشرفته ارسال، تجربه یک خرید اینترنتی فوق العاده را به شما تضمین می کند.
روش ارسال کالا از شرکت مادیکا آی تی به ۵ طریق صورت می پذیرد که هزینه آن به عهده مشتری می‌باشد :
محدوده خارج از شهر قزوین:
پست
ارسال سفارش هایی که خارج از محدوده تهران می باشد از طریق پست اکسپرس و پست پیشتاز صورت می پذیرد . زمان تحویل سفارش مشتریان از طریق پست بسته به محدوده جغرافیایی و انتخاب نوع پست تقریبا ۲۴ - ۷۲ ساعت زمان می برد . تیپاکس
شرکت خصوصی تیپاکس به منظور ارسال برای مراکز استان و شهرهایی می باشد که دارای دفاتر تیپاکس هستند. چاپار شرکت خصوصی
چاپار
به‌منظور ارسال برای شهرهایی می باشد که دارای دفاتر چاپارهستند.
باربری
در صورتیکه سفارش کالا به گونه ای باشد که دارای حجم زیاد و وزن سنگینی باشد تحویل از طریق باربری های مجاز صورت می پذیرد . تحویل سفارش به مشتری بستگی به محدوده جغرافیایی دارد . ممکن است ۲۴ - ۴۸ - ۷۲ ساعت زمان ببرد .
پایانه
دستگاه هایی که از طریق ترمینال ارسال می شود توسط اتوبوس های ترمینال حمل شده و تحویل آن بستگی به زمان حرکت دارد . برای مشتریان عزیز شهرستان، کالاهای سبک از طریق شرکت پست، شرکت تیپاکس، باربری های مجاز و یا دیگر همکاران مادیکا آی تی به دست شما خواهد رسید.ما شما را درگیر پیچیدگی های انتخاب شرکت حمل واسط نخواهیم کرد و بهترین انتخاب از نظر سرعت و صحت تحویل مرسوله را از طرف شما انجام خواهیم داد. در مورد شرکت پست، از زمان تحویل به پست جمهوری اسلامی ایران حداکثر ۲ تا ۴ روز کاری طول خواهد کشید تا کالا به دست شما برسد. تیم لجستیک ما هر روز قبل از ساعت ۱۳ عصر مرسولات را به پست تحویل خواهند داد. تیم خدمات مشتریان مادیکا کد رهگیری کالا را از طریق ایمیل و یا پیامک برای شما ارسال خواهند کرد و شما می توانید از طریق آدرس سامانه پیگیری پست با وارد کردن کد رهگیری در هر زمان موقعیت مکانی کالای خود را پیگیری کنید. در صورتیکه کالای شما حجیم باشد یا شرایط بیمه ای پست پوشش دهنده ریسک مرسوله شما نباشد، بسته شما از طریق شرکت های دیگر طرف قرارداد مادیکا آی تی ارسال خواهد شد. متاسفانه اکثر این شرکت ها امکان ردگیری مرسوله به صورت منظم و بروز را ندارند. به هرحال، با استفاده از قبض و رسید تحویل کالا از شرکت مذبور تیم خدمات مشتریان راهکار کنترل وضعیت مرسوله را به اطلاع شما خواهد رساند.
محدوده شهر قزوین :
در حال حاضر ارسال کالا در محدوده شهر توسط پیک و تعرفه آن طبق نرخ رسمی و بعهده مشتری است و نیز زمان ارسال آن تا ۲۴ ساعت کاری میباشد.
ما همواره تلاش می کنیم که شما در کمترین زمان ممکن کالای خود را دریافت کنید. تیم خدمات مشتریان مقداد، قبل از ارسال کالا جهت هماهنگی و در صورت بروز هرگونه مشکل در زمان ارسال، با شما تماس خواهند گرفت.
(همچنین شما مشتریان عزیز با انتخاب گزینه تحویل حضوری در فاکتور خریدتان و مراجعه حضوری بعد از هماهنگی به محل تحویل کالای مادیکا آی تی تشریف آورده تا ما با افتخار کالای شما را تقدیمتان نماییم.
در صورت هر گونه مشکل برای پیگیری مرسوله ها با شماره ۰۲۸۳۳۳۲۲۱۵۰ تماس حاصل فرمایید.


اصالت کالا

فقط کالای اصلی مادیکا
آی تی اصالت همه کالاهایش را تضمین و همه آنها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کند. از آنجا مجموعه مادیکا آی تی برای تامین کالاهای ارائه شده در فروشگاه خود، تنها با شرکت های معتبر و وارد کنندگان رسمی و قانونی همکاری می‌کند، مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که کالای دارای هولوگرام و برچسب معتبر که هیچگونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته و از مجاری قانونی وارد کشور شده است، را از مادیکا آی تی خریداری می‌کنند. شرکت هایی که دارای شرایط لازم برای واردات رسمی نیستند و یا مجوز نمایندگی رسمی ندارند امکان واردات کالا را ندارند و فعالیت آنها غیر قانونی محسوب می‌شود. ذکر این نکته در اینجا لازم است که کشور سازنده روی اصالت کالا تاثیری ندارد و این برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‌کند. برای نمونه در حال حاضر بسیاری از کالاهای موجود در بازار ایران و سایز کشورها، ساخت چین هستند و تنها به دلیل خط تولید ارزان تر است که در این کشور تولید شده اند.
فقط گارانتی اصلی
شرکت هایی که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان وارد کنندگان قانونی در کشور فعالیت می‌کنند و اسامی آنها درسایت این وزارتخانه ذکر شده باید گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه کنند، بنابراین گارانتی اینگونه شرکت ها، گارانتی معتبر محسوب می‌شود. به این ترتیب مشتریانی که گارانتی های بی نام و نشان آنها را سردرگم کرده است، می‌توانند گارانتی های معتبر را از نامعتبر شناسایی کنند. تمامی محصولات ارائه شده در وبسایت مادیکا آی تی توسط نمایندگان رسمی آن برند در ایران گارانتی شده‌اند و با اخذ مجوزهای لازم، از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند. لازم به ذکر است کلیه کالاهای مشمول گارانتی پس از تحویل به خریدار و عدم استفاده از مهلت ۷ روز ضمانت بازگشت، در صورتی که با هرگونه ایراد و اشکال اعم از نرم افزاری و سخت افزاری و سایر موارد مواجه شوند، بررسی مسئله در حوزه صلاحیت شرکت گارانتی کننده مربوط است و مادیکا آی تی هیچگونه مسئولیتی نسبت به مشکلات مزبور نخواهد داشت. بنابراین کلیه کالاهایی که در مادیکا آی تی عرضه می‌شوند اصلی هستند و به هیچ عنوان کالای کار کرده و یا غیر اصلی در سایت به فروش نمی‌رسد. از این رو مقداد آی تی اصل بودن همه محصولات موجود در وبسایت را تضمین می‌کند.
چگونه مطمئن شوم کالای خریداری شده، کالای اصلی است؟
۱. مادیکا آی تی صرفا کالاهای اصل و دارای گارانتی اصلی را در سایت به فروش می‌رساند.
۲.کالاهای خریداری شده از مادیکا آی تی دارای کارت یا برچسب گارانتی هستند.
۳.در صورتیکه کالا یا گارانتی آن اصلی نباشد، شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش، تحت هیچ شرایطی کالا را نصب و گارانتی نمی‌کند، لذا نصب کالا توسط شرکت، تایید کننده اصالت کالا و گارانتی آن می‌باشد.
۴.فروشگاه اینترنتی مادیکا آی تی بر خلاف فروشگاه های در سطح شهر، یک برند معتبر است. یک برند معتبر به دلیل ارزشی که برای برند خود قائل است، تحت هیچ شرایطی، اعتبار برند خود را برای منافع جزئی زیر سوال نمی‌برد، در حالیکه فروشگاه های در سطح شهر فاقد برند و نام شناخته شده بوده و ممکن است امروز باشند و روز دیگری نباشند.